joi, 31 iulie 2008

Un calduros " haide "U"! "

Transmit salutarile mele celor ce au pasit pe meleagurile umilului meu blog. Sunt inca un novice cu tehnica asta S.F. a blogului, sper ca imi veti scuza eventualele greseli, fie ele de orice natura.
Motivul prezentului site: "spirituluniversitar.blogspot.com" nu este educational, nici informativ, nici mambo-jambo, nici porumb in cucuruz, nici nimica. Blogul este doar pentru postarea unor pareri personale legate de clubul mult iubit: Universitatea Cluj. Sa mai repet inca o data? Blog-ul meu este pentru postarea unor pareri strict personale care vor fi sau nu schimbatoare in functie de cum se pisa cucu pe fereastra :).
Sper ca veti fi toleranti cu persoana mea asa cum si eu voi fi cu ale voastre, ne leaga iubirea fata de ceva care merita iubit, ceva care merita impartasit, care merita gandit, care merita simtit: simbolul, "U". Mai multe voi posta in decursul urmatoarelor zile, ora tarzie si ziua incarcata de maine (de fapt de azi) ma fac sa iau in primire plapuma lu' patu-mio.

Va salut, va zic haide "U"!
Slava tie studentie! "U" überall, überall

6 comentarii:

Anonim spunea...

Salut aparitia blogului tau, Don Andrei !

Anonim spunea...

Mah, vezi ca don7 s-o tatuat, mergi si tu fa-ti unu!
Mah, vezi ca don7 o terminat medicina... mergi inscrie-te si tu macar ca de terminat nu poate fi vorba.
Mah, vezi ca don7 tocmai o beut cafea taiwaneza, mergi cauta si tu una la fel si bea
Mah!!!!! VEZI CA DON7 VREA SA MANCE UN CACAT... MERGI MANCA-L TU!!

mesaj de la Mesaj: dupa ce ma citesti, ma poti sterge!

Andrei2patrU spunea...

@Gheorghe
-chiar aveam de gand sa-mi fac unul :D
-vroiam sa merg la medicina, imi place anatomia si sa ajut oameni, dar din pacate n-am avut niciodata profi inde-ajuns de motivati ca sa ne predea cum trebuie (nici eu nu cred ca o terminam daca era bazata pe toceala 100%)
-de undeee :))?
-after him :)

Iti astept parerile la viitoarele postari, o sa fie cel putin interesant :)

Anonim spunea...

Exact, vina e a profilor si nu a ta.. e usor sa dai vina pe altii in loc sa vezi care iti sunt minusurile. Cat despre medicina afla ca nu e toceala 100, e si multa practia.
despre tatoo... aveai de gand dar nu te lasa mami?

Andrei2patrU spunea...

he he, esti genul de om care are intotdeauna de comentat ceva, foarte bine.
Raspunsurile la comentariul tau:
-imi cunosc minusurile foarte bine, mersi si... da, e vina lor :).
-de fapt nu am vorbit cu ea, probabil mi-ar zice sa fac ce vreau si sa ma gandesc bine. Nu vad care-i problema aici :)

Zi si tu un "bine ai venit" si asteapta articolele unde ai ceva despre ce sa discuti, nu incepe sa critici in stanga si in dreapta de la primul articol, daca se poate desigur :D

haide U! "U" überall

Anonim spunea...

No bine atunci, dar sa scrii des pentru a avea e critica; pana la urma critica trebuie sa fie mereu binevenita :D
Si acuma asa intre noi, astea au fost asa... de proba sa vad cum reactionezi la critici; si nu te-ai pierdut cu firea, altu mi-ar fi sters mesajele, altu m-ar fi injurat :))
No numa` bine si Hai "U" !